Thursday, April 29, 2010

Who decides your name?

Well, I've just given myself a new one.
During the last couple of weeks I've been very strict to myself when it comes to chocolate and soda.
I used to eat and drink it every night when the kids were in bed. But for more than two weeks now, I haven't had any. I actually felt (and still feel) dowd 'cause my body doesn't look good and nothing looks good on me.
Moreover there's nothing negative about better health eighter.

To make the long story a little bit shorter: I hoped to loose some weight. Shouldn't I've lost some now? I step on the balance and it shows the same as the last moths... To bad!

But then I come up with the solution - of course. There has to be a good explanation! I've got it!
My arms are building muscles these days - because I'm limping around with my crutches!

And because of that I got myself a new name: Mrs. Armstrong!

6 comments:

  1. Du trenger ikke slanke deg Grethe. Ser så flott ut! klem fra Åse i Stavanger

    ReplyDelete
  2. Takk, Åse - jeg gjør meg best på sånne "hodet-inn-i-kameraet-før-resten-av-kroppen-bilder" *flirer*

    ReplyDelete
  3. Ja, jeg syns også du ser utrolig flott ut! :)

    ReplyDelete
  4. Utrolig smart kameravinkel - du ser jo ut som den sylfiden!
    Det var helt klart et smart valg sammen med dette innelgget - nå får du jo en haug med tilbakemeldinger om hvor flott du ser ut :-)

    Men helt ærlig, hvordan i alle dager overlever du helgene uten godis og PepsiMax - tror jeg ville strøket med av abstinenser!!!

    ReplyDelete
  5. Jeg har massevis av erfaringer med kameravinkel, så dette kalle sgod planlegging, Kari *flirer*
    Og siden du dessverre VET hvordan jeg ser ut, så skjønner du vel at dette kan være nødvendig...

    Helgene går bare så vidt rundt - det er hardt, men går på et vis. Suget er ikke så stort nå som det var... Bare av og til...

    ReplyDelete