Monday, March 28, 2011

Another birthday

Our little princesse just celebrated her birthday.
She was so happy about her new baby born doll, and immidiately adopted her as her daughter.
The bike was also a hit, but we definatly have too much snow here for biking these days. We now have a bike in our livingroom.

Today we celebrated with all her friends, and she had one big wish for cake - a barbie cake.
Some of you know my skills in the kitchen are not too good, so this was a big challange.
I made an awful looking cake and covered it all in my fist-time-homemade-marsmallow-fondant-icing. And I have to admit I like what I did!

6 comments:

  1. Gratulerer! Synes både gavene og kaken var super! Jeg lagde prinsessekake selv i helga, men den var nok liggende - ikke stående som din!

    ReplyDelete
  2. Tenkte på å sende melding i hele går, men du må ikke tro jeg klarte å huske det!

    Så: Gratulerer med gårsdagen, Elisabet(h)!

    Deretter: WOW! For en kake! Sånt blir ikke lagt i vårt hjem - jeg safer med ordinær sjokoladekake - that's it!

    Jenny har sånn babyborn-dukke. Det var det eneste hun ønsket seg til jul for noen år siden: "Jeg ønsker meg en Ellen sånn Julie har, men den skal være mørk så vi ikke tar feil"

    ReplyDelete
  3. Flott kake, men hva med smaken. Jeg foretrekker god kake fremfor flott kake. Hils til bursdagsbarnet og brødrene. Hilsen morfaren.

    ReplyDelete
  4. Smaken var slett ikke ille - den fondanten kunne mor i huset spist veldig mye av...

    ReplyDelete
  5. Hvordan lager du mmf egentlig? Smelter du kjøpe-marshmallows fra pose oppi en vanlig kaserolle? Jeg synes det blir så fint og jevnt resultat men jeg har ikke så mye guts som du har :o)

    ReplyDelete
  6. Jeg satte kjøpte mm (200g) i mikroen sammen med matfett og litt vann. Blandet inn melis og konditorfarge etterpå. Skikkelig klissete, men ganske godt ;-)

    ReplyDelete