Friday, October 15, 2010

Lots of weather

While some members of this family is enjoying the tropical climate in places the others are loning for, we have to accept wind, sleet and even big stones of hail.

But I have to tell you I love the colors of this season! And the rainbow that showed up yesterday was stunningly beautiful!
When the ground is covered by leaves of all different colors, the trees are becoming naked but still keeps a little bit of its beauty. It's awesome! It makes me smile!

I love the fall, as I love the diversity of all the seasons!

3 comments:

  1. Høsten er hæ'li - tror ikke jeg ville vært foruten faktisk!!

    ReplyDelete
  2. jeg ville ALDRI bytta høsten her hjemme mot høsten i Spania, eller andre "sommer-hele-året-land"
    Høsten er fantastisk ... spesielt sett gjennom et kameraobjektiv ... som får meg på neste tanke: hvor er bildene, Maryan??!! ;)

    ReplyDelete
  3. He-he, ikke så mange bilder jeg har lyst til å legge ut i full offentlighet. Ikke alltid like lett å huske på å få tatt bilder som egner seg for nettbruk ;-)
    Også har jeg dessverre ikke alltid med meg kameraet når jeg virkelig skulle ha hatt det.

    ReplyDelete